האייקון החדש של תל-אביב
מתחם מגורים בסטנדרטים בינלאומיים במפגש הרחובות ארלוזורוב ואבן גבירול
בלב ליבה הפועם של העיר תל אביב הולך ונרקם אחד הפרויקטים המשמעותיים הצפויים לקום בשנים הבאות – DUO® Tel Aviv.
צמד מגדלים מרהיבים, לצד מתחם מסחר ופנאי, יתנשאו מעל מפגש שוקק חיים של עורקי התנועה של העיר. מיקום אידיאלי לשוחרי העיר, בסמוך לכל מה שמעניק לתל אביב את אופיה הייחודי: מוקדי תרבות בילוי ופנאי, מסעדות ובתי קפה, מרכזי קניות, פארק הירקון, נמל תל אביב וחוף הים.
DUO® Tel Aviv הוא מופת של אדריכלות מתקדמת, פרי חזונו של ארכיטקט העל אבנר ישר מ”ישר אדריכלים” ובעיצוב הפנים של החברה המובילה כיום בישראל   “אורלי שרם אדריכלים”. DUO® Tel Aviv מייצג מלאכת מחשבת של תכנון וחיבור בין רובדי התכנון השונים, מהרובד האדריכלי הרחב ועד לפרט הדקורטיבי הקטן ביותר.

אודות אפריקה ישראל מגורים בע"מ - DUO:
“אפריקה ישראל מגורים בע"מ -  DUO ” מחוללת בשנים האחרונות את מהפיכת הבנייה שמשנה את פני תרבות המגורים בישראל. מאז הקמתה, מיצבה עצמה אפריקה ישראל מגורים כחברה מובילה בפיתוח ובהקמת מתחמי מגורים ומגורי יוקרה במקומות האטרקטיביים ביותר בארץ. החברה ידועה בתכנון החדשני של הפרויקטים, אשר שם במרכז את הצרכים המגוונים ביותר של הדיירים, ואשר יוצר לא רק בנייני מגורים, אלא סביבות חיים עשירות ותוססות הכוללות מרכזים מסחריים, מבני חינוך ודת ומרכזי קהילה ורפואה לשירות הקהילה. אפריקה ישראל מגורים נבחרת, שנה אחר שנה, בסקרי דעת קהל לחברת הבנייה הטובה והאמינה ביותר בישראל – זאת, הודות לגודלה ולוותק שלה, המספקים לה את היתרונות הדרושים להתמודדות בסביבה התחרותית בה היא פועלת. החברה נהנית מחוסן פיננסי גבוה לצד קופת מזומנים נזילה, וברשותה עשרות פרויקטים ועתודות קרקע באזורי הביקוש, לצד צוות עובדים מיומן ומקצועי המחויב להצלחת החברה ולטובת לקוחותיה ומקפיד על איכות, חדשנות ויצירתיות בכל התחומים: ייזום, תכנון והנדסה, שיווק, עיצוב ושירות לקוחות.
עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים, צוות מקצועי ומיומן ותנופת פיתוח מתמדת, אפריקה ישראל מגורים ממשיכה להוביל את שוק הנדל”ן הישראלי לעבר אופקים חדשים.

טלפון 9181 * 

שעות:

א-ה 9.00-18.00 

שישי 9.00-13.00 

אתר